IJsclub Spanbroek Opmeer doet mee aan de gemeenschapsveiling 2017

De IJsclub doet mee met de gemeenschapsveiling 2017

IJsclub Spanbroek-Opmeer heeft zich ingeschreven bij de Gemeenschapsveiling met het verzoek voor een bijdrage aan de grond werkzaamheden welke inmiddels hebben plaats gevonden op het terrein waar de natuurijsbaan wordt gerealiseerd.

Gelukkig hebben we al een belangrijke bijdrage gehad van de Gemeente, maar dat is niet voldoende om het mooie plan financieel te bekostigen. De afgelopen jaren hebben we ook geld binnen gehaald via de Fietstocht van de Rabo, en de motor toertocht met de Lionsclub en diverse Sponsors.

Het is nu wachten tot het gras weer is gegroeid en de dijken inklinken.
Zodat we een stevige basis hebben en het water lang genoeg blijft liggen om er in de vorstperiode een prachtig evenement van te maken. Schaatsen voor Jong en Oud.

Kom op 7 oktober 2017 naar de gemeenschapsveiling. Alle koopjes kun je vinden op http://www.degemeenschapsveiling.nl/site/

Aanleg ijsbaan 2017