IJsclub Spanbroek Opmeer is klaar voor de winter

Afgelopen zaterdagavond 4 november 2023 was er weer een geweldige opkomst van vele donateurs die hebben genoten van het vrije schaatsen op IJsbaan de Westfries in Hoorn. Bedankt voor jullie aanwezigheid en van ons uit een geste naar jullie als trouwe donateurs van IJsclub Spanbroek-Opmeer.

Natuurlijk hopen we ook weer op voldoende vorst om de natuur IJsbaan te kunnen openen voor het schaatsen. Daarvoor zijn alle voorbereidingen in volle gang. Zo is de Koek en Zopie Unit geheel gespoten in een mooie groene kleur. Mede dank aan Simon Loos Truckspuiterij BV en G. Van Diepen Dak en Gevel om de lekkage van het dak van de unit te verhelpen.

Deze Unit heeft ook een plek nodig om te stallen, jaren mocht deze staan bij Enorm Groot op de Veken. En nu staat de Unit bij Jaapthijs Groot in Zandwerven waar deze paraat staat voor vervoer met de tractor zodra de schaatsbaan open kan. Mede namens het bestuur heel veel dank. Samen staan we sterk.

Mocht je ook donateur willen worden voor 10 euro per jaar, vul dan het formulier in op www.ijsclubspanbroekopmeer.nl