Gaan we schaatsen?

Gaat het weer gebeuren dat we weer kunnen schaatsen? Wat zou het mooi zijn ook al is dit jaar alles anders.
Er komt geen entree, geen koek & zopie en geen verlichting op en rondom de ijsbaan. Samen met de Gemeente zal bekeken worden of de situatie verantwoord en in overeenstemming is met de geldende maatregelen.
Voorop staat dat er een veilige ijsvloer en een veilige situatie ten aanzien van corona moet zijn.

U begrijpt dat hierdoor de IJsclub geen inkomsten heeft, maar u kunt ons steunen door
donateur of vrienden van de IJsclub Spanroek-Opmeer te worden, ga hiervoor naar
de pagina donateurs en schrijf u in.

Door de verwachte drukte op de IJsbaan geven we voorrang aan de Donateurs van de IJsclub. Als Donateur betaal je € 10,— per jaar voor het hele gezin.
Nog geen Donateur…Schrijf je in om zeker te zijn dat je kunt schaatsen.
Ga naar ijsclubspanbroekopmeer.nl print het formulier en vul deze in, hier kan je een foto van maken en doormailen naar info@ijsclubspanbroekopmeer.nl

Mocht je twijfelen of je wel of niet Donateur van de IJsclub Spanbroek-Opmeer bent.
Dan kun je dat checken omdat 12 januari 2021 de € 10,— van uw bankrekening is afgeschreven. Mocht dit niet zijn gebeurd dan bent u nog geen Donateur met automatische incasso (jaarlijks €10,— per gezin)

Op de schaatsbaan hebben we de lijst met donateurs waarmee we u dan toegang kunnen verlenen. Corona blijft ons helaas beperken. Houd afstand,  Werk mee aan eventuele instructies en kom later terug als de ijsbaan vol is.

Foto: Miranda de Jong