Schaatsles

ijsbaan-de-westfriesWil je ook leren schaatsen?

Zaterdag 8 oktober begint het nieuwe schaatsseizoen op kunstijsbaan ‘De Westfries’ in Hoorn.
IJsclub Spanbroek Opmeer start in samenwerking met IJsclub Nibbixwoud de cursus ‘Jeugdschaatsen’ voor kinderen van 6 t/m 12 jaar. Deze lessen worden verzorgd op de zaterdagochtend van 8.00 tot 9.00 uur onder leiding van zeer ervaren trainers. Ook als je al kunt schaatsen, dan leren wij jou de fijne kneepjes, om nog beter en sneller te rijden. Aangevuld met wedstrijden, mini marathons en tot slot de befaamde Westfriesland tocht.
De cursus wordt afgesloten met een officieel schaatsdiploma van de KNSB.

De kosten zijn € 46,25 (+ jaar lidmaatschap IJsclub van €10,00). Daarvoor krijg je 11 lessen met toegangspas.

Wil je schaatsles of meer informatie over het jeugd schaatsen, vul dan onderstaand formulier in, dan wordt er zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.