Enquête

Wilt u doormiddel van het invullen van onderstaande vragen kenbaar maken wat u vind van ons initiatief om een veilige 400 meter natuurijsbaan te creëren waar zowel jeugd al volwassenen kunnen schaatsen bij winterse omstandigheden.
De locatie welke wij voor ogen hebben is hoek Hertog Willemweg / Hogeweg (naar Wipbrug), het land waar ook de toegang is naar de voetgangersbrug.
Bij vorst zal de locatie worden voorzien van kantine-unit en verlichting.
Vele vrijwilligers zijn al bereid gevonden om er bij vorst, een groots festijn van te maken.
Bij aantonen voldoende draagvlak kan de gemeente een positief besluit nemen om hierin
mee te werken.
Wilt u deze enquête invullen, hier zitten verder geen verplichtingen aan vast.

Uw naam

Uw emailadres

1. Van een natuurijsbaan in het dorp zal ik (of ons gezin) gebruik maken.

NietWaarschijnlijkZeker

2. Het entree voor niet donateurs om te schaatsen is voor kinderen € 1,-- en volwassenen € 2,50

TeveelMooi bedragMag meer

3. Aan donateurs vragen we €. 10,-- per jaar, u of uw gezin heeft dan vrij entree. Zou u hier gebruik van maken om de ijsvereniging te ondersteunen?

NeeWeet nog nietDenk het welHier willen we gebruik van maken

4. Als er geen vorst is wil de IJsclub voor de jeugd schaatslessen organiseren op de indoor schaatsbaan in Hoorn. Zou u hier gebruik van willen maken.

NeeMisschien welJa, Leuk